სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების ჯგუფის სამუშაო გეგმა
N
|
საქმიანობა
/ აქტივობა
|
მიზანი
|
შესრულების
ვადა
|
პასუხისმგებელი/
პასუხისმგებლები
|
რესურსები
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
ინდიკატორები
|
კომენტარი
|
1
|
სკოლის
სამუშაო ჯგუფის შეხვედრა სკოლის კოლექტივთან სამუშაო გეგმის შავი ვერსიის გაცნობა-განხილვა.
|
სკოლის განვითარების ჯგუფსა და დირექციას შორის კოორდინირებული
ურთიერთობის ჩამოყალიბება.
|
20.06
|
სკოლის განვითარების ჯგუფის წევრები.
|
კოორდინატორთან ჯგუფის I და II შეხვედრების
მასალები.
|
სკოლის კოლექტივის მხრიდან მიღებული მაქსიმალური მხარდაჭერა
და დახმარება.
|
პრეზენტაციების გზით ინფორმაციის
მიწოდება.კათედ-რებზე განხილვა.
|
|
2
|
მუშა
ჯგუფის წევრების შეხვედრა და უფლება მოვალეობების გადანაწილება
|
უფლება-მოვალეობების დელეგირება
|
24.06
|
სკოლის განვითარების ჯგუფის წევრები
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება(სატრენინგო
მასალა)
|
ხარისხიანად
შესრულებული
სამუშაოები
|
მოწესრიგებული დოკუმენტაცია
(ანგარიში)
თვითშფასების ფორმა
|
|
3
|
ჯგუფის
წევრების საინფორმაციო შეხვედრა კათედრის წევრებთან;
|
სკოლის განვითარების ჯგუფის წევრებისა და მათი საქმიანობის
მიმართ ნდობისა და დადებითი განწყობის ჩამოყალიბება;
სკოლის განვითარების ჯგუფის ფუნქციის გაცნობა;
|
3.09
|
სკოლის განვითარების ჯგუფის წევრები კათედრების მიხედვით.
|
1.კოორდინატორის მიერ მოწოდებული მასალები სკოლის
განვითარების ჯგუფის ფუნქციის შესახებ;
2.კოორდინატორთან I და II შეხვედრების მასალები;
3.საგნობრივი ტრენინგის მასალები
|
მოპოვებული ნდობა-კეთილგანწყობა სკოლის განვითარების
ჯგუფის წევრებისა და საქმიანობის მიმართ;
|
კოლეგებს შორის
ურთიერთთანამშრომლობა.
გაკვეთილების ერთობლივად
დაგეგმვა,შეფასება,ანალიზი.
|
|
4
|
ჯგუფის
სამუშაო გეგმის კორექცია, დახვეწა;
|
რეალური, ოპტიმალური, სკოლის საჭიროებებზე მაქსიმალურად
მორგებული სამუშაო გეგმის მიღება
|
6.10
|
სკოლის განვითარების ჯგუფის წევრები.
|
გაკვეთილებზე ურთიერთდასწრების წინასწარ შეთანხმებული
გრაფიკი, შფასების კრიტერიუმები, რუბრიკები.
|
პედაგოგთა საჭიროების შსაბამისად შემუშავებული, სკოლის
დირექციასთან და კადედრის წევრებთან შეთანხმებული სამუშაო გეგმა.
|
შეხვედრები კოლეგებთან,კათედრებთან და დაინტერესებულ
პირებთან
|
|
5
|
პრეზენტაცია-“როგორ გავაფორმოთ
საგნის გეგმა-სილაბუსი“
|
გამოცდილების გაზიარება
|
09,09
|
ნინო ჯოჯიშვილი
|
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება(სატრენინგო
მასალა)
|
მასწავლებლებმა
შეძლონ სილაბუსების
გამართულად შედგენა
|
შედგენილი სილაბუსების განხილვა და დასკვნების გაკეთება
|
|
6
|
სკოლის
განვითარების ჯგუფის წევრების ურთიერთდასწრება გაკვეთილებზე;
|
პროფესიული გამოცდილების ურთიერთგაზიარება, სკოლაში
კოლეგიალური, ურთიერთდახმარების ატმოსფეროს შექმნა, სასკოლო კლიმატის გაუმჯობესება,
სუსტი მხარეების გამოკვეთა.
|
10.09-20.12
|
სკოლის განვითარების ჯგუფის წევრები
|
პროფესიული ჯგუფის წევრები
|
საგაკვეთილო პროცესის ამსახველი ჩანაწერები, ურთიერთშეფასების, თვითშფასებისა და შეფასების
მიღებული გამოცდილება.
|
უკეთესად ჩატარებული და დახვეწილი გაკვეთილების ჩატარება და ურთიერთ თანამშრომლობის
დახვეწა.
|
|
7
|
მიმდინარე
პროექტებზე ინფორმაციის მიწოდება მოსწავლეების,მასწავლებლებისათვის
|
ინფორმაციის მიწოდება-გაცნობა
|
ნანა აივაზაშვილი
|
სკოლის პედაგოგიურ კოლექტივი.დაინტერესებული პირები
|
პროექტებში აქტიური მონაწილეობა
|
საგანმანათლებლო
პროექტებში აქტიური მონაწილეობა
|
||
8
|
განსახორციელებელი
პროექტი ,,ქალები მსოფლიოში“
|
15.12
|
ნანა აივაზაშვილი
თეა ბეგიაშვილი
ლეილა ლომიაშვილი
|
ისტორიის მასწავლებელი,IX კლასის მოსწავლეები,ისტის
მასწავლებელი
|
მოსწავლეებმა გაანალიზონ და შეაფასონ სხვადასხვა ისტორიული
ეპოქა,გამოიყენონ ელექტრონული და ბეჭვდითი მასალა,პრეზენტაციის გადმოსაცემად გამოიყენონ ზმნის ნასწავლი ფორმები.შეაგროვონ,
შეაფასონ და გააერთიანონ სხვადასხვა წყაროდან ამოღებული მონაცემები.გაანალიზონ და
შეაფასონ ქალის როლი დროსა და საზოგადოებაში
|
მოსწავლეები იძიებენ ინფორმაციას ყველა დროის ქალებზე
და ადარებენ ეპოქას თანამედროვეობასთან.გამოკვეთავენ მათ დამსახურებას ქვეყნის წინაშე.
|
||
9
|
განსახორციელებელი
პროექტი“ყველაზე მადლიანი თვე“
|
პრობლემაზე დაფუძნებული სწავლების ხელშეწყობა
|
დეკემბერი
|
ნინო ჯოჯიშვილი
(თამუნა გინტური, ყველა კლასის დამრიგებელი)
|
მონაცემთა ცხრილებიცხრილების მიხედვით მოსწავლეების
მიერ მონაცემთა დახარისხება.კომპიუტერული ტექნიკის გამოყენება.
|
მოსწავლეები პრაქტიკაში,კეთების პროცესში გაიგებენ
დიაგრამს არსს და მის დანიშნულებას
|
სწორად შექმნილი ცხრილები და დიაგრამები
|
|
10
|
3.ინტეგრირებული
გაკვეთილი
მათემატიკა
ინგლისური
ენა
“დრო,
რა დროა“
|
გამოცდილების გაზიარება კოლეგების შეფასება, ურთიერთ
შეფასება
|
06,12
|
ნინო ჯოჯიშვილი
ნანა აივაზაშვილი
|
პროექტორი ,საათი(ჩვეულებრივი და ელექტრო),დაფა,
ცარცი,ფურცელი.
|
მოსწავლეები შეძლებენმექანიკური და ელექტრონული საათების
წაკითხვას
|
მოსწავლეებმა ისწავლონ დროის და საათის მექანიკური
და ელექტრონული ცნობა-გამოყენება
|
|
11
|
სასწავლო
კვლევა-
ყოველდღიური
გაკვეთილის გეგმების შემოღებით გამოწვეული პრობლემები და გაუმჯობესების გზები
|
გაკვეთილების დაგეგმვისა და განხორციელების პრაქტიკის გაუმჯობესება
|
ივნისი
2014წელი
|
ნინო ჯოჯიშვილი
ნანა აივაზაშვილი, თეა ბეგიაშვილი
|
სკოლის პედაგოგიური კოლექტივი
|
დაიხვეწოს და ეფექტური გახდეს გაკვეთილის ყოველდღიური
და კვირეული გეგმები
|
მასწავლებლები წერენ ყოველდღიურ და კვირის გეგმებს
|
|
12
|
განსახორციელებელი
პროექტი ,, მწვანე სახლი“
|
სკოლის გარემოს გალამაზება
|
თებერვალი
|
ჯგუფის წევრები
|
პედაგოგიური კოლექტივი,მოსწავლეთა თვითმართველობა,
მშობლები
|
სკოლის გარემოს გამწვანება-გალამაზება
|
სკოლის ეზოს სექტორებად დაყოფა,კლასებისთვის დანაწილება,
აქციების მოწყობა, დასუფთავების დრის მოწყობა.,მშობლებისა და სოფლის თემის დახმარება
|
|
No comments:
Post a Comment