1.
პროექტის სახელწოდება
ყველაზე მადლიანი თვე
|
2.
პროექტის მონაწილეები
მეჯვრისხევის
საჯარო სკოლის დ/კლასების მასწავლებლები: ნინო ჯოჯიშვილი. თამარ გინტური
მუშა ჯგუფის წევრები: მე-4 ბ კლასის მოსწავლეები
|
3.
პრობლემების ანალიზი
დაწყებით საფეხურზე
გათვალისწინებულია მოსწავლეები გაეცნონ და გაიწაფონ მარტივი
სახის დიაგრამის წაკითხვაში, შესძლოს მონაცემების დაჯგუფების წესის ამოცნობა, თავად
დააჯგუფოს მონაცებები.
·
სწავლების ამ საფეხურზე
მოსწავლეებს უჭირთ გაიაზრონ სვეტოვანი დიაგრამის პრაქტიკული მნიშვნელობა.
·
მნიშვნელოვანია, რომ
მოსწავლე საწყის ეტაპზევე საფუძვლიანად გაეცნოს და გაიაზროს მოცემული თემა, რაც ბევრად
უფრო ადვილად აღქმადი გახდება კეთების პროცესში.
·
გეომეტრიული ობიექტებით
შექმნილი მხიარული კომპოზიციები საინტერესოს და სახალისოს გახდის სასწავლო პროცესს,
განუვითარდებათ აღწერილობის
მიხედვით ფიგურის ამოცნობისა და მისი მოდელის შექმნის,თანამშრომლობის,
კომუნიკაციის, შემოქმედებითობის, პრობლემათა გადაჭრის და პასუხისმგებლობის უნარ-ჩვევები.
|
4.
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
მათ.IV.14. მოსწავლეს შეუძლია თვისობრივ და რაოდენობრივ
მონაცემთა ინტერპრეტაცია და ელემენტარული ანალიზი.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
სვამს საძიებო/შემაჯამებელ კითხვებს
ცხრილის სახით წარმოდგენილი მონაცემების შესახებ;
·
აღწერს/განმარტავს სვეტოვანი დიაგრამის
სახით წარმოდგენილ მონაცემებს სიტყვიერად და წერილობით;
·
ადარებს მონაცემთა ორ ერთობლიობას და პოულობს თვისობრივ განსხვავებას მათ შორის (თვისობრიობა უკავშირდება
ერთობლიობაში მონაცემთა გვარობას/ტიპს, მონაცემთა განმეორებადობას, პოზიციას და თანმიმდევრობას).
მათ.IV.13. მოსწავლეს შეუძლია
რაოდენობრივი და თვისობრივი მონაცემების მოწესრიგება.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ალაგებს ჯგუფში გაერთიანებულ არაუმეტეს
ათ მონაცემს (მაგალითად: ზრდადობით ან კლებადობით ალაგებს რიცხვით მონაცემებს; ლექსიკოგრაფიული მეთოდით ალაგებს გვარებს, რომელთა
შორის რამდენიმეს საერთო აქვს არაუმეტეს ორი პირველი ასოსი);
·
აჯგუფებს მონაცემებს არანაკლებ
ორი ნიშნით და ხსნის დაჯგუფების წესს;
·
სწორად ავსებს ცხრილს, სქემას,
კითხვარს/ანკეტას (მაგალითად შეაქვს მონაცემები
მზა ცხრილის შესაბამის უჯრებში).
სახელმწიფო საგანმანათლებლო ტექნოლოგიური სტანდარტები
ტექნოლოგიური ინსტრუმენტები
·
მოსწავლეები იყენებენ ტექნოლოგიურ ინსტრუმენტებს სწავლის პროცესის გასაუმჯობესებლად,
პროდუქტიულობის და შემოქმედებითობის ასამაღლებლად.
საინფორმაციო და კომუნიკაციის
ინსტრუმენტები
·
მოსწავლეები იყენებენ ტელეკომუნიკაციის საშუალებებს თანატოლებთან, ექსპერტებთან
და აუდიტორიის სხვა ჯგუფებთან თანამშრომლობის და ურთიერთობის დასამყარებლად.
·
მოსწავლეები იყენებენ მედიის და ფორმატების მრავალფეროვნებას სხვადასხვა
აუდიტორიისთვის ინფორმაციის ეფექტურად მისაწოდებლად.
|
5.
პროექტის მიზანი
|
6.
მოსალოდნელი შედეგები
მოსწავლეები გაიუმჯობესებენ კომუნიკაციის, სხვისი აზრის პატივისცემის,
თანამშრომლობის, პასუხისმგებლობის, შემოქმედებითობის უნარ-ჩვევებს.
მოსწავლეები შეძლებენ:
·
გამოიყენონ მონაცემების შეგროვების
უნარ-ჩვევები გამოკითხვების დროს.
·
მულტიმედიური პრეზენტაციების მომზადებას ზეპირი პრეზენტაციების ვიზუალური
ეფექტის შესაქმნელად.
·
სვეტოვანი დიაგრამის გამოყენების
მნიშვნელობის შეფასებას.
·
სიტყვიერად და ვიზუალურად დიაგრამებით მონაცემების დალაგებას.
·
პრაქტიკულ სიტუაციებში დიაგრამების წაკითხვას.
·
სკოლის მოსწავლეების დაბადების თვეების სტატისტიკის მომზადებას, რაც
უზრუნველყოფს ინფორმაციის დემონსტრირებას.
|
7.
მიზნობრივი ჯგუფები
მეჯვრისხევის საჯარო
სკოლის მოსწავლეები და მასწავლებლები.
|
8.
ამოცანების განსახორციელებელად საჭირო საქმიანობები:
1.
ჯგუფების შექმნა და სამუშაოს გადანაწილება.
1.1 კლასის 4 ჯგუფად გაყოფა და დავალებების
გადანაწილება;
1.2. შეხვედრები
კლასის დამრიგებლებთან;
1.3. მონაცემებისათვის
საჭირო სკოლის მოსწავლეთა რაოდენობების დადგენა კლასების მიხედვით
1.4. კლასების მიხედვით მოსწავლეთა სიების შედგენა;
1.5. სკოლის მეორე კორპუსის მოსწავლეთა
სიის შედგენა;
2. მონაცემთა
შეგროვება.
2.1. გამოკითხვების ჩატარება სწავლების
საფეხურების მიხედვით;
2.2 მონაცემების დატანა ცხრილებში;
2.3. მონაცემების დახარისხება;
2,4. კლასების
მიხედვით სვეტოვანი დიაგრამების აგება;
2.5.სკოლის
მეორე კორპუსის მოსწავლეთა მონაცემთა მიხედვით სვეტოვანი დიაგრამის აგება;
2.6. სვეტოვანი დიაგრამების მიხედვით ,,PowerPoint“-ში ელექტრონული დიაგრამების შექმნა;
2.7. სკოლის
მოსწავლეთა საერთო მონაცემების მიხედვით შედეგების დახარისხება-შეკრება;
2.8. სკოლის მოსწავლეთა საერთო დიაგრამის აგება;
2.9. საერთო მონაცემების ელექტრონულ დიაგრამაზე დატანა;
3.
სვეტოვანი დიაგრამის პრეზენტაციის მოწყობა.
3.1. შექმნილი რესურსების პრეზენტაცია.
|
სსიპ გორის რაიონის ს. მეჯვრისხევის საჯარო სკოლა
განხორციელებული პროექტები
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment